Leta i den här bloggen

måndag 20 september 2010

SD och Sverige

efter gårdagens valvaka är ja fortfarande i chock, hur kan så många invånare rösta på SD? va uppmärksam på att jag inte använde ordet svenskar för att det är tyvärr alltifrån svenskar-infödda svenskar och invandrare som har röstat på denna korkade parti! Jag själv har suttit i kf (kommunfullmäktige) i 4 år där även en representant ifrån SD har varit med-så ja, jag har erfarenhet av dessa personer som helt är pantade. enda gången fredrik lind(sd ledamot) gått upp i talarstolen är när vi talat om flyktingpolitik. De har aldrig yttrat sig när det handlat om skolfrågor-miljöfrågor-äldreomsorg osv. då undrar jag hur mycket kunskap och påläst sverigedemokrater är när deras politik grundar sig på hat!

nyligen läste ja en artikel där ekeroth gjorde ett uttalande eftr gårdagens valresultat:
Vi vill ha ett västerländskt fritt samhälle. Därför blir det första att stoppa invandringen och göra om en politik som går ut på integration, säger Kenth Ekeroth.

Han vill stoppa 90 procent av all invandring till Sverige. De invandrare som redan bor i landet, i synnerhet muslimer, ser han helst att de återvänder till sina ursprungsländer.

Jag förstår verkligen inte-har försökt men förstår verkligen inte HUR man kan ge sin röst till dessa hatfulla människor...?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar